CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2011. október 25., kedd

Szolgálati közlemény

Jó hír minden edzésre vágyó Boiler-labdarúgónak, hogy a bajnokság végeztével ismét elindult a csapat immár hagyománynak is bátran titulálható csütörtöki teremfocija. A helyszín ezúttal is városunk méltán elismert oktatási intézménye, a Kossuth Lajos Általános Iskola. További jó hír, hogy az időpontot illetően is sikerült változást elérni, ugyanis a megszokottnál egy órával korábban, csütörtökönként 19.30-tól várnak minket. Az első tréning jövő csütörtökön, azaz november 3-án lesz tehát fél nyolctól. Hat ember alsó hangon is kellene, kommentben várnám a jelzéseket, hogy ki az, akire biztosan és rendszeresen számíthatunk (mert, ha kevesen vagyunk, hívni kell még vendégjátékosokat). Előre is kösz. szpd   

11 megjegyzés:

Taibi írta...

8tól szívesen csatlakoztam volna.

Cs írta...

és? 1 óra foci neked már smafu Taibi?
Amúgy én megyek mindéég mkk, tudjátok jól, úgyhogy most írhatnának azok is akik megvetik ezeket a modern szociális érintkezési formákat (khm Matykó,HGabi).

Névtelen írta...

Nekem jó!
Zoli

Taibi írta...

mivel 19.25kor indul a buszom Almádiból, figyelembe véve az átlagsebességből következő menetidőt...
de jövő hét szünet, szóval megyek :)

Névtelen írta...

Hali!
Lehet, most héten még nem, de nekem is jó lesz a 19:30 csütörtök! :-)
Szendi
Ui.: Mi lett az ucssó eredmény csütörtökön???

Taibi írta...

na szevasztok!
kedves derekam azt mondta, hogy kevés a fél év foci- és 3 hónap mozgásmentes időszak, úgyhogy ez is kimarad nekem csütörtökön. sajnálom... :(

Névtelen írta...

Hello srácok,én csatlakoznék ha lehetne...vki jelezzen majd!
El Kaukero :)

szpd írta...

szívesen látunk, gyere csak, amikor van időd. csütörtökönként 19.30-tól a Kossuth iskola hátsó tornatermében nyomjuk. parkoló az udvarban. előtte azért írj vagy jelezz, hogy számíthatunk e rád.

Névtelen írta...

sziasztok!
Ez így történt a múlt7en is,de nem volt válasz eddig...:)ok,majd írok elötte.köszi

Rudi írta...

Szevasztok!
Csatlakozhatnak ultrák is? Én szívesen járnék, hogy meglegyen a létszám:)
Üdv.: Rudi

Névtelen írta...

Persze Rudi gyere amikor ráérsz!
Zoli